Jeśli chcesz dokonać zwrotu lub zareklamować produkt:
- Masz prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą posługującym się stroną www.otocoffee.pl w terminie 14 dni. Zaloguj się na konto na otocoffee.pl, odszukaj w historii swoich zamówień to z którego przedmioty chciałbyś zwrócić.
- Wybierz zwracane produkty. Jeśli to możliwe podaj proszę przyczynę zwrotu, chcielibyśmy w przyszłości lepiej dopracować ofertę naszych produktów.
- Wybierz preferowaną metodę bezpłatnej wysyłki: kurier DPD lub paczkomat. Możesz także wysłać paczkę w inny sposób, pokrywając koszty samodzielnie.
- Potwierdź dane odbioru paczki oraz uzupełnij dane do zwrotu gotówki na konto bankowe. Potwierdzenie oraz szczegółowe instrukcje dalszych kroków otrzymasz mailowo.
- Zwrot środków na podane konto bankowe może potrwać ok 7 dni roboczych.
- Wszelkie reklamacje produktów należy kierować na adres mailowy: otocoffeeshop@gmail.com
- Termin rozpatrzenia zgłoszenia reklamacji wynosi do 30 dni roboczych. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie udzielona drogą mailową.