zwroty i reklamacje

Jeśli chcesz dokonać zwrotu lub zareklamować produkt:

  1. Masz prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą posługującym się stroną www.otocoffee.pl w terminie 14 dni. Zaloguj się na konto na otocoffee.pl, odszukaj w historii swoich zamówień to z którego przedmioty chciałbyś zwrócić.
  2. Wybierz zwracane produkty. Jeśli to możliwe podaj proszę przyczynę zwrotu, chcielibyśmy w przyszłości lepiej dopracować ofertę naszych produktów.
  3. Wybierz preferowaną metodę bezpłatnej wysyłki: kurier DPD lub paczkomat. Możesz także wysłać paczkę w inny sposób, pokrywając koszty samodzielnie.
  4. Potwierdź dane odbioru paczki oraz uzupełnij dane do zwrotu gotówki na konto bankowe. Potwierdzenie oraz szczegółowe instrukcje dalszych kroków otrzymasz mailowo.
  5. Zwrot środków na podane konto bankowe może potrwać ok 7 dni roboczych.
  6. Wszelkie reklamacje produktów należy kierować na adres mailowy: otocoffeeshop@gmail.com
  7. Termin rozpatrzenia zgłoszenia reklamacji wynosi do 30 dni roboczych. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie udzielona drogą mailową.